Cele:
- wypowiada się na temat wysłuchanego utworu
- odgaduje przysłowia o wiośnie
- wykonuje marzannę
- „Marzanna”. Wysłuchanie utworu R. Piątkowskiej Marzanna. Rozmowa z dzieckiem na temat wysłuchanego utworu.
- „Wiosenne przysłowia”. Odgadywanie przez dziecko znanych przysłów o wiośnie.
- „Marzanna”. Dzieci tworzą pracę plastyczną w dowolnej formie. Możemy użyć farb, pasteli, kredek albo stworzyć pracę przestrzenną z użyciem różnych materiałów, wełny, guzików itp.
Drodzy Rodzice! Przesyłamy również propozycję zabaw ruchowych!
- „Zajączki” (zabawa z elementem podskoku) – dziecko podskakuje raz na jednej, raz na drugiej nodze. Po serii podskoków zajączek zatrzymuje się i nasłuchuje– dłonie przy uszach,
skręty w jedną i w druga stronę.
- „Szukamy wiosny” (ćwiczenie dużych grup mięśniowych) – dziecko siedzi w siadzie skrzyżnym, ręce są niesione. Skręty tułowia w lewo i w prawo – szukanie wiosny na niebie.
Podsyłamy również link z różnymi zabawami matematycznymi dla naszych dzielnych Przedszkolaków! :)
- https://szaloneliczby.pl/przedszkole/?fbclid=IwAR1LgQl7Kw_UqK3LnTkRBF_8edjIloO0bVXf37inof7lIXp4WTvPzoDEGUw
Pozdrawiamy serdecznie!
Pani Gosia i Pani Kasia