26.03.2020 Skąd się bierze wełna?

Cele:

- opisywanie i określanie wełny po dotyku

- wymienianie różnic i podobieństw pomiędzy owcą i baranem

- rozwijanie motoryki małej

 

1. „Skąd się bierze wełnę?”. Dzieci poznają nazwy i porównują wełniane produkty. Określają z pomocą Rodzica i opisują wełnę po dotyku. 

https://slideplayer.pl/slide/2489027/

 

2. „Zaganianie owiec do stada” (zabawa manipulacyjna). Dzieci przy użyciu kulek waty bawią się w zaganianie owieczek do stada.

 

3. „Owieczka”. Dziecko wykonuje prace plastyczną z wykorzystaniem dowolnych produktów. Do pracy możemy użyć:

- papierowy talerzyk, albo wycięty szablon owieczki

- materiały (np. kłębki wełny, muliny, wata, waciki kosmetyczne),

-klej.

 

Powodzenia!  :) 

 

Podsyłamy również link z kartami pracy z grafomotoryki!  https://eduzabawy.com/karty_pracy/grafomotoryka/?fbclid=IwAR0Tr2s8y_dlOMLzt3wFdkmfXzKUgXQe1EKzwj2rX9YALzvay3E6B6kfwJ0

 

Buziaki dla naszych przedszkolaków! :)