30.03.2020 Jak wygląda wieś?

 Cele ogólne:

  •  Podejmowanie samodzielnej aktywności poznawczej
  •  Dostrzeganie podobieństw i różnic w krajobrazie wsi i miasta
  • Reakcja na sygnały słowne i dźwiękowe
  • Przełamywanie nieśmiałości
  • Poznanie pracy rolnika

 

1. Kochane dzieci, przypomnijcie sobie zabawę „Idzie zuch”, tekst zamieścimy Wam w pliku TEKSTY

2. Możecie też zaśpiewać piosenkę „Ptak nijaki”

3. Na dziś mamy dla Was coś nowego. Poproście mamę lub tatę , aby pokazali wam film o pracy na wsi  . To bardzo ciężka praca.

https://vod.tvp.pl/video/domowe-przedszkole,co-slychac-na-wsi,45831

Spróbujcie opowiedzieć

-co robi rolnik?

-jakie zwierzęta widzieliście na filmie?

 

4. A teraz nowa piosenka.

Powiedzcie, czy wesoła, czy smutna, czy łatwa, czy trudna, ile zwierząt tam było i jakie wydają dźwięki?

Miłej zabawy kochani!

https://www.youtube.com/watch?v=KITSIpt5GzA

 A po zabawie nie zapomnijcie umyć dobrze rączek!

 

Dobrego dnia Szaraczki!!! Życzymy zdrówka Waszym rodzinkom!

Życzymy wszystkim miłego nowego tygodnia, serdecznie pozdrawiamy!

Nauczycielki z grupy szarej:

Ewa Pawłowska – Florczak

Perpetua Żuchowska