1.04.2020 Wiejskie produkty

T: Wiejskie produkty

Cele:

Dziecko:

  • rozwija myślenie przyczynowo-skutkowe;
  • łączy ze sobą w sensowny sposób elementy obrazków; 
  • orientuje się w schemacie ciała;
  • doskonali umiejętność przeliczania (liczebniki główne i porządkowe);
  • doskonali umiejętność klasyfikacji;
  • doskonali umiejętności przeliczania obiektów;

poszerza wiedzę przyrodniczą;

1. „Koniki” – zabawa ruchowa przy piosence

https://www.youtube.com/watch?v=r8qvgiG0GXA

2. „Odgłosy zwierząt z podwórka” – zabawa słuchowa , zagadki słuchowe;

https://www.youtube.com/watch?v=3oE8dF4HPAE

3. Co dają nam zwierzęta ? - narysuj jak najwięcej produktów pochodzących od zwierząt : krowy, świni, kury, owcy

4. Praca z KP3.46a* – rozwiązywanie działań arytmetycznych, dodawanie w zakresie 10;

5. Praca z KP3.46b* –czytanie sylab i pisanie utworzonych z nich wyrazów;

 

W ramach przypomnienia proszę w kartach pracy zrobić stronę 35 a i b oraz 36 a i b.

 

*KP3.46a - Karty Pracy część 3, strona 46a

 

Miłego dnia!