2.04.2020 j. angielski

„Bunny hop” to kolejna piosenka o wielkanocnym zającu, bardzo wpada w ucho. W tej piosence wykonujemy następujące czynności: skaczemy (hop), machamy (wave), wstrząsamy całym ciałem(shake), obracamy się dookoła (turn around), kopiemy (kick), drapiemy  się (scratch)

Tekst piosenki:

Bunny hop, hop, hop Doo-do-do-do-doo

Bunny hop x 3

Bunny shake, shake, shake Doo-do-do-do-doo

Bunny shake x 3

Bunny turn around Doo-do-do-do-doo

Bunny turn around

Bunny wave hello Doo-do-do-do-doo

Bunny wave hello

Does bunny  want a carrot? Then HOP

Does bunny want two carrots? Then SHAKE and SHAKE

 Does bunny want three carrots? Then TURN, then TURN, and TURN

 Does bunny want 4 carrots? No thanks. Bunny is full?

 Bunny kick, kick, kick Doo-do-do-do-doo

 Bunny kick x 3

Bunny scratch, scratch, scratch Doo-do-do-do-doo

Bunny scratch x 3

Bunny wave goodbye Doo-do-do-do-doo

Bunny wave goodbye

Dobrym pomysłem jest wydrukowanie podwójnego zestawu, karty możemy wtedy wykorzystywać do zabawy w memo, w Piotrusia ( karta ze słowem, nieobrazkowa może być naszym Piotrusiem)

  • Easter faces

Malowanie jajek- prawdziwych bądź konturów na papierze jest okazją do powtórki słownictwa związanego z uczuciami. Poprośmy dziecko by domalowało pisankom twarze o różnych uczuciach: draw a sad face, draw a happy face, draw an angry face, draw a tired face. Możemy też w podobny sposób powtórzyć słowa opisujące twarz i kolory: draw two blue eses, draw a pink mouth etc.