06.04.2020 Wielkanoc za pasem

Cele:

-doskonalenie umiejętności wypowiadania i dzielenia się własnymi przeżyciami
- doskonalenie sprawności ruchowej i precyzji ruchów

 

 1. „Zajączki, pisanki, kurczęta, baranki” – rozmowa na temat Świąt Wielkanocnych. Dzielenie się wiedzą i doświadczeniami związanymi z Wielkanocą.

 

2. Wykonajcie zadania z kart pracy część 3. strona 34 a. Zagrajcie w pisankowe sudoku i poprawcie szlaczki po śladzie.

3.  „Kura i kurczęta” – zabawa ruchowa w parach przy dowolnej muzyce. Jedna osoba jest kurą, druga jest kurczaczkiem. Gdy gra muzyka, kurczaczek podskakuje, macha skrzydełkami, spaceruje, grzebie łapkami w ziemi, itp... Gdy muzyka milknie- chowa się pod skrzydłami mamy kury. Zabawę powtarzamy kilka razy. 

4. "Zajączek ze skarpetki"- wykonajcie pracę plastyczną: https://www.youtube.com/watch?v=wAVTm1nNFx8

polecamy zabawę: 

https://damianrudnik.com/wychowanie-fizyczne-w-domu-zagraj-w-gre-przedszkole/?fbclid=IwAR0rGKKXYCtUuCbmlRJtVpaMTHSLCyotnjtLnfj2faNNyW4syML5pqyVNk4

 

Dla dzieci, które nie odebrały kart pracy z przedszkola- propozycja w załączniku. Oczywiście pozostałe dzieci również mogą wykonać zadanie. :)