Cele:
- nazywanie potraw wielkanocnych
- doskonalenie zdolności grafomotorycznych, percepcji wzrokowej, koordynacji wzrokowo- ruchowej, odwzorowywanie
- rozwijanie kreatywności
1. „Stół wielkanocny” – opisywanie zdjęć stołów nakrytych na różne okoliczności, poszerzanie słownika, nazywanie potraw widocznych na wielkanocnym stole, analiza słuchowa, czytanie globalne.
https://pics.tinypic.pl/i/01001/oxxqz99da0ir.jpg
2. „Wielkanocny stół” – wysłuchanie i praca z wierszem Ewy Skarżyńskiej (tekst wiersza w zakładce Teksty)
Pytania:
- Po co ludzie spotykają się przy świątecznym stole?
- Czy dzielą się w Wielkanoc opłatkiem? Jak spędzają te święta?
3. „Ozdoby Wielkanocne” – praca plastyczna.
https://mamacarla.pl/12-pomyslow-ozdoby-wielkanocne-diy-dzieci/
5-latki dodatkowo str. 36 a lub plik pdf
W zdrowym ciele zdrowy duch! Zapraszamy do gimnastyki!
Pozdrawiamy Was gorąco! Miłego dnia! :)