7.04.2020 j. angielski

Nie da się ukryć że święta to czas gdy jemy dużo pyszności, a nasze dzieci najczęściej czekają z niecierpliwością na słodkości które przyniesie im Zajączek. Dzisiejszym tematem są słodycze –sweets.

struktury użyte w piosence: „Do you like…… – Yes I do/ no I don’t”- czy lubisz…  ?tak, lubię/nie, nielubię

Tekst piosenki:

Do you like broccoli? Yes, I do. Yes, I do.

Do you like ice cream? Yes, I do. Yes, I do.

Do you like broccoli ice cream? No, I don't. Yucky!

 Do you like donuts? Yes, I do. Yes, I do.

 Do you like juice? Yes, I do. Yes, I do.

Do you like donut juice? No, I don't. Yucky!

 Do you like popcorn? Yes, I do. Yes, I do.

Do you like pizza? Yes, I do. Yes, I do.

 Do you like popcorn pizza? No, I don't. Yucky!

Do you like bananas? Yes, I do. Yes, I do. Do you like soup? Yes, I do. Yes, I do.

Do you like banana soup? No, I don't. Yuck!

  • Nauka nowych słówek z mówiącymi karty obrazkowymi – karty obrazkowe są nieocenioną pomocą w nauce nowych słówek, dla osób które nie posiadają w domu drukarki przydatne mogą być karty obrazkowe na youtube:

https://www.youtube.com/watch?v=oLu0mG8KOPo

 

  • Dzieci bardzo lubią zgadywanki, podaję link do zgadywanki słodyczowej, próbujemy zidentyfikować deser widząc tylko jego kawałek https://www.youtube.com/watch?v=S2EIktLSb8k
  • Pod powyższym linkiem jest też piosenka „I love sweets”

tekst piosenki:

Sweets, sweets. I love sweets.

 Donuts, ice cream. Chocolate, candy, pudding, cake.

What's your favorite sweet?

Sweets, sweets. I love sweets. Donuts, ice cream. Chocolate, candy, pudding, cake.

 What's your favorite sweet?

Donuts, donuts. Ice cream, ice cream. Chocolate, chocolate. Candy, candy. Pudding, pudding. Cake, cake. I love sweets. Yummy!

Sweets, sweets. I love sweets. Donuts, ice cream. Chocolate, candy, pudding, cake.

What's your favorite sweet?

Sweets, sweets. I love sweets. Donuts, ice cream. Chocolate, candy, pudding, cake. What's your favorite sweet? What's your favorite sweet? Wow, great!

zabawy z wykorzystaniem kart obrazkowych:

-memo – drukujemy dwa zestawy, odwracamy obrazkiem do dołu, odsłaniamy po dwie karty próbując znaleźć parę

- „what’s missing” – wykładamy karty na stół – wszystkie z wyjątkiem jednej i pytamy „what’s missing”- której karty brakuje

- „wheel of fortune” – koło fortuny, wykorzystujemy butelkę lub zabawkę-spinner. Układamy karty w okręgu i kręcimy butelką/spinnerem. Należy podać nazwę przedmiotu wskazanego przez butelkę/spinner.