Nie da się ukryć że święta to czas gdy jemy dużo pyszności, a nasze dzieci najczęściej czekają z niecierpliwością na słodkości które przyniesie im Zajączek. Dzisiejszym tematem są słodycze –sweets.
struktury użyte w piosence: „Do you like…… – Yes I do/ no I don’t”- czy lubisz… ?tak, lubię/nie, nielubię
Tekst piosenki:
Do you like broccoli? Yes, I do. Yes, I do.
Do you like ice cream? Yes, I do. Yes, I do.
Do you like broccoli ice cream? No, I don't. Yucky!
Do you like donuts? Yes, I do. Yes, I do.
Do you like juice? Yes, I do. Yes, I do.
Do you like donut juice? No, I don't. Yucky!
Do you like popcorn? Yes, I do. Yes, I do.
Do you like pizza? Yes, I do. Yes, I do.
Do you like popcorn pizza? No, I don't. Yucky!
Do you like bananas? Yes, I do. Yes, I do. Do you like soup? Yes, I do. Yes, I do.
Do you like banana soup? No, I don't. Yuck!
https://www.youtube.com/watch?v=oLu0mG8KOPo
tekst piosenki:
Sweets, sweets. I love sweets.
Donuts, ice cream. Chocolate, candy, pudding, cake.
What's your favorite sweet?
Sweets, sweets. I love sweets. Donuts, ice cream. Chocolate, candy, pudding, cake.
What's your favorite sweet?
Donuts, donuts. Ice cream, ice cream. Chocolate, chocolate. Candy, candy. Pudding, pudding. Cake, cake. I love sweets. Yummy!
Sweets, sweets. I love sweets. Donuts, ice cream. Chocolate, candy, pudding, cake.
What's your favorite sweet?
Sweets, sweets. I love sweets. Donuts, ice cream. Chocolate, candy, pudding, cake. What's your favorite sweet? What's your favorite sweet? Wow, great!
zabawy z wykorzystaniem kart obrazkowych:
-memo – drukujemy dwa zestawy, odwracamy obrazkiem do dołu, odsłaniamy po dwie karty próbując znaleźć parę
- „what’s missing” – wykładamy karty na stół – wszystkie z wyjątkiem jednej i pytamy „what’s missing”- której karty brakuje
- „wheel of fortune” – koło fortuny, wykorzystujemy butelkę lub zabawkę-spinner. Układamy karty w okręgu i kręcimy butelką/spinnerem. Należy podać nazwę przedmiotu wskazanego przez butelkę/spinner.