08.04.2020 Co włożymy do koszyka wielkanocnego?

 Cele ogólne:

  • wdrażanie do podtrzymywania tradycji świątecznych;
  • kształcenie umiejętności analizy i syntezy sylabowej

1.Masaż na dobry humor.

Barbara Bednarczyk, zabawy poranne

Żeby było nam wesoło, masujemy swoje czoło.

Raz, dwa i raz, dwa, każdy ładne czoło ma.

Potem oczy, pod oczami i pod nosem, pod wargami.

Język w górę raz i dwa. Ładny język każdy ma.

Powiedz: mama, tata, lala i zaśpiewaj: la la la la.

Otwórz buzię, zamknij buzię, pokaż wszystkim oczy duże.

Pogłaszcz główkę ładną swoją i policzki, brodę, czoło.

Poszczyp lekko całą twarz i już dobry humor masz ;)

2 .Wełniany baranek– utrwalenie słów piosenki, melodii i ruchów.  (zob. wtorek)

Link: https://www.youtube.com/watch?v=6xpm8tTKdCQ

3. Co włożymy do koszyka wielkanocnego? – filmik „Tradycyjny koszyk wielkanocny”

Link: https://www.youtube.com/watch?v=-vS8QYsdefQ

4. „Koszyk wielkanocny”– praca z kartą pracy cz.2 str. 23.

Zadanie dla dzieci, które nie mają kart pracy:

 5. „Koszyk wielkanocny”–  plik PDF  ( pod nazwą koszyk wielkanocny )

6. .Ćwiczenia ruchowe:

Link:

https://www.youtube.com/watch?v=m2WsGrvCx_w

PS. Prosimy o przesyłanie zdjęć kart pracy i aktywności w poziomie. Dziękujemy! ;)

Dobrego dnia!!!

Nauczycielki z grupy szarej:

Ewa i Perpetua