Kontynuacja tematu „Pets” - zwierzęta domowe
1. Piosenka o zwierzętach domowych (i jednym dzikim)
„I have a pet”
https://www.youtube.com/watch?v=RAObh4cLDAI
ćwiczymy z piosenką struktury „I have…….”- mam……. oraz odgłosy wydawane przez zwierzęta
Tekst piosenki:
Do you have a pet?
Do you have a pet? p, p, p, p, p, p, p, p, pet
I have a dog. I have a dog.
woof, woof, woof
I have a cat. I have a cat.
meow, meow, meow
Do you have a pet?
Do you have a pet? p, p, p, p, p, p, p, p, pet
I have a bird. I have a bird.
chirp, chirp, chirp
I have a fish. I have a fish.
glub, glub, glub
I have an elephant. I have an elephant
paw, paw, pawoo
2. Naśladowanie zwierząt- zgadywanki
poprośmy dziecko aby udawało wybrane przez siebie zwierzątko domowe. Próbujemy zgadnąć co to jest zadając pytania „Is it ….(a cat/a dog et.)?” - dziecko powinno odpowiadać yes/no. Możemy zmienić się rolami – udajemy zwierzę a dziecko zgaduje.
3. Lubiany przez dzieci quiz obrazkowy
https://www.youtube.com/watch?v=D_sdGxUxz_4
z tym quizem powtarzamy nazwy zwierząt domowych, gospodarskich i dzikich
Pozdrawiam !