16.04.2020 Język angielski

Kontynuacja tematu „Pets”  - zwierzęta domowe
1. Piosenka o zwierzętach domowych (i jednym dzikim)
 „I have a pet”

https://www.youtube.com/watch?v=RAObh4cLDAI

ćwiczymy z piosenką struktury „I have…….”- mam……. oraz odgłosy wydawane przez zwierzęta


Tekst piosenki:
Do you have a pet?
Do you have a pet? p, p, p, p, p, p, p, p, pet
 I have a dog. I have a dog.
 woof, woof, woof
 I have a cat. I have a cat.
 meow, meow, meow
Do you have a pet?
 Do you have a pet? p, p, p, p, p, p, p, p, pet
I have a bird. I have a bird.
 chirp, chirp, chirp
 I have a fish. I have a fish.
glub, glub, glub
 I have an elephant. I have an elephant
 paw, paw, pawoo


2.  Naśladowanie zwierząt- zgadywanki
poprośmy dziecko aby udawało wybrane przez siebie  zwierzątko domowe. Próbujemy zgadnąć co to jest zadając pytania „Is it ….(a cat/a dog et.)?”  - dziecko powinno odpowiadać yes/no.  Możemy zmienić się rolami – udajemy zwierzę a dziecko zgaduje.

3. Lubiany przez dzieci quiz obrazkowy

https://www.youtube.com/watch?v=D_sdGxUxz_4

z tym quizem powtarzamy nazwy zwierząt domowych, gospodarskich i dzikich

Pozdrawiam !