16.04.2020 Język angielski

Kontynuacja tematu „Pets” - zwierzęta domowe

1. Piosenka o zwierzętach domowych (i jednym dzikim)

„I have a pet”

https://www.youtube.com/watch?v=RAObh4cLDAI

ćwiczymy z piosenką struktury „I have…….”- mam……. oraz odgłosy wydawane przez zwierzęta

Tekst piosenki:

Do you have a pet?

Do you have a pet? p, p, p, p, p, p, p, p, pet

I have a dog. I have a dog.

woof, woof, woof

I have a cat. I have a cat.

meow, meow, meow

Do you have a pet?

Do you have a pet? p, p, p, p, p, p, p, p, pet

I have a bird. I have a bird.

chirp, chirp, chirp

I have a fish. I have a fish.

glub, glub, glub

I have an elephant. I have an elephant

paw, paw, pawoo

2. Naśladowanie zwierząt- zgadywanki

poprośmy dziecko aby udawało wybrane przez siebie zwierzątko domowe. Próbujemy zgadnąć co to jest zadając pytania „Is it ….(a cat/a dog et.)?” - dziecko powinno odpowiadać yes/no. Możemy zmienić się rolami – udajemy zwierzę a dziecko zgaduje.

 

3. Lubiany przez dzieci quiz obrazkowy

https://www.youtube.com/watch?v=D_sdGxUxz_4

z tym quizem powtarzamy nazwy zwierząt domowych, gospodarskich i dzikich