Cele:
-poznanie różnych rodzajów książek,
-poznanie czym jest biblioteka, jak wygląda,
rozpoznawanie grafemów poznanych dotąd liter,
rozwijanie sprawności językowych.
1. „Jak wyglądają książki?”- Stworzenie mapy skojarzeń, prezentacja różnych książek: książki papierowe, materiałowe, z plastiku, audiobook, ebook.
Zapraszamy na wirtualny spacer do biblioteki :)
http://mbp.tomaszow-lubelski.com.pl/wycieczka/vtour/tour.html
2. „Od… do…” - matematyczna zabawa dydaktyczna, porównywanie książek wg jednej cechy (grubość/wysokość/ciężar, kolor okładki, wielkość czcionki, ilość stron).
3. Wykonanie zadania z kart pracy część 4. str. 6b, 8a, 9a. (Dla dzieci, które nie mają kart pracy- propozycja w załączniku)
4. Zachęcamy do zabawy przy piosence: https://www.youtube.com/watch?v=EFJlIpENH9g
Miłego weekendu! :)