Dziecko:
- pamięta o systematycznym myciu rąk
i samodzielnie się ubiera, dokładnie myje ręce, wie, kiedy trzeba to robić,
- ogląda film
- wysłucha słuchowiska, odpowie na zadane pytania
- bierze aktywny udział w zabawach ruchowych,
- bawi się w skojarzenia
- wykona doświadczenie
- wskaże różnice między obrazkami
- zadaje pytania, swobodnie wypowiada się podczas oglądania encyklopedii,
- podejmuje swobodną zabawę zgodnie
z kodeksem grupy, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.
- Kształtowanie codziennych nawyków higienicznych.
- Zabawa ruchowa „Przejdź przez szarfę”
- „Tęcza” M.Konopnickiej – rozmowa nt. wiersza
- Ćwiczenie słownikowe „Kolory tęczy” – wymienianie przedmiotów, które są w poszczególnych kolorach tęczy
- Wycinanka „Tęcza” https://www.bing.com/videos/search?q=plastyka+lato&ru=%2fvideos%2fsearch%3fq%3dplastyka%2520lato%26qs%3dn%26form%3dQBVDMH%26sp%3d-1%26pq%3dplastyka%2520lato%26sc%3d5-13%26sk%3d%26cvid%3d2867AD2E51994A12878DDB01F79E7B62&view=detail&mid=C74E7016487AB4854423C74E7016487AB4854423&&FORM=VDRVRV
- Zabawa matematyczna „Tęcza” przeliczanie elementów, stosowanie liczebników porządkowych
- Zabawa ruchowa „Wiatraczki”
Kochani, życzymy Wam przyjemnej zabawy w domku i na powietrzu!
Wasze nauczycielki