16.06.2020 Burza

Dziecko:

  • pamięta o systematycznym myciu rąk
    i samodzielnie się ubiera, dokładnie myje ręce, wie, kiedy trzeba to robić,
  • ogląda film
  • wysłucha słuchowiska, odpowie na zadane pytania
  • bierze aktywny udział w zabawach ruchowych,
  • bawi się w skojarzenia
  • wykona doświadczenie
  • wskaże różnice między obrazkami
  • zadaje pytania, swobodnie wypowiada się podczas oglądania encyklopedii,
  • podejmuje swobodną zabawę zgodnie
    z kodeksem grupy, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.

 

  1. Kształtowanie codziennych nawyków higienicznych.
  2. Zabawa ruchowa „Przejdź przez szarfę”
  3. „Tęcza” M.Konopnickiej – rozmowa nt. wiersza
  4. Ćwiczenie słownikowe „Kolory tęczy” – wymienianie przedmiotów, które są w poszczególnych kolorach tęczy
  5.  Wycinanka „Tęcza” https://www.bing.com/videos/search?q=plastyka+lato&ru=%2fvideos%2fsearch%3fq%3dplastyka%2520lato%26qs%3dn%26form%3dQBVDMH%26sp%3d-1%26pq%3dplastyka%2520lato%26sc%3d5-13%26sk%3d%26cvid%3d2867AD2E51994A12878DDB01F79E7B62&view=detail&mid=C74E7016487AB4854423C74E7016487AB4854423&&FORM=VDRVRV
  6. Zabawa matematyczna „Tęcza” przeliczanie elementów, stosowanie liczebników porządkowych
  7. Zabawa ruchowa „Wiatraczki”

Kochani, życzymy Wam przyjemnej zabawy w domku i na powietrzu!

Wasze nauczycielki