22.06.2020 Piękna nasza Polska cała..

Dziecko:

  • eksperymentuje z kolorami
  • nazywa powstałe barwy
  • bierze udział w zabawach ruchowych
  • wyrabia nawyk codziennych zabiegów higienicznych
  • wie że jest Polakiem, a jego ojczyzną jest Polska
  • poszerza swoją wiedzą na temat Polski w oparciu o literaturę dziecięcą
  • poznaje wybrane regiony Polski np. Tatry, wybrzeże Bałtyku
  • naśladuje ruchem czynności, zwierzęta
  • reaguje na umówione sygnały
  • koloruje ograniczoną powierzchnię
  • prawidłowo trzyma kredkę

 

  1. „Zabawy kolorami” – obserwowanie tworzonych efektów plastycznych, usprawnianie mięśni dłoni poprzez zabawy z plasteliną.
  2. Kształtowanie codziennych nawyków higienicznych.
  3. „Oto nasza Polska cała” – utrwalanie znajomości nazwy kraju, jego stolicy oraz głównej rzeki.
  4.  „O powstaniu Wisły” –film https://www.youtube.com/watch?v=hTty9Ob73Dg
  5.  „Fotograf” – zabawa ruchowa orientacyjno-porządkowa.
  6. „Nasze kolorowanki” – doskonalenie umiejętności trzymania narzędzia pisarskiego, cierpliwe wykonanie pracy.

 Życzymy wspaniałego tygodnia!!

Wasze nauczycielki