Przejdź do strony głównej
Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści strony
Przejdź do mapy serwisu
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do ułatwień dostępu
Przejdź do: Deklaracja Dostępności
Menu
Pokaż/ukryj Menu
AKTUALNOŚCI
Wszystkie aktualności
O NAS
Organizacja przedszkola
Dyrekcja przedszkola
Kadra pedagogiczna
Rada Rodziców
Deklaracja Dostępności
Kontakt
GRUPY
Pszczółki
Motylki
Myszki
Żabki
Liski
Biedronki
Wiewiórki
Żuczki
Ważki
Sówki
DLA RODZICÓW
Statut
Bezpieczeństwo
Dokumenty do pobrania
Żywienie i nasz Jadłospis
Opłaty za przedszkole i numer konta
Roczny plan pracy
Programy, projekty, innowacje
Przerwa wakacyjna
Sprawozdanie finansowe
RODO
REKRUTACJA
Rekrutacja na rok szkolny 2024/2025
Wyniki rekrutacji na rok szkolny 2024/2025
POMOC PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA
Psycholog przedszkolny
Pedagog specjalny
Logopeda przedszkolny
PRZETARGI
KONTAKT
Wyszukiwarka i BIP
Wyszukiwarka:
Wpisz szukane słowo
Szukaj
Biuletyn Informacji Publicznej
Inne linki
Pokaż/ukryj ikony
Wyświetl link do Profil w serwisie Facebook
Profil w serwisie Facebook
Ułatwienia dostępu
A
domyślna wielkość czcionki
A
duża wielkość czcionki
A
największa wielkość czcionki
Wysoki kontrast
Ogólne cele wychowawczo - dydaktyczne Listopad
Tematyka kompleksowa :
Mój dom – Polska (2.11 – 6.11)
Moje hobby (9.11 – 13.11)
Ulubione zajęcia (16.11 – 20.11)
Nadchodzi zima (23.11 – 27.11)
Ogólne cele wychowawczo-dydaktyczne:
rozumienie pojęcia miejsce zamieszkania;
budzenie zaciekawienia okolicznym środowiskiem;
uczenie wyrażania szacunku do miejsca zamieszkania;
stwarzanie warunków do poszerzania doświadczeń językowych;
kształtowanie umiejętności rozróżniania miasta od wsi;
uwrażliwianie na piękno wsi ;
rozwijanie umiejętności określania wielkości i nazw różnych domów;
kształtowanie pojęcia numer domu;
uwrażliwianie na potrzebę znajomości adresu zamieszkania;
przybliżenie postaci polskiego kompozytora Fryderyka Chopina;
kształtowanie umiejętności słuchania muzyki poważnej;
uwrażliwianie na odczuwanie emocji podczas słuchania muzyki;
poznanie dekoracji używanych podczas świąt patriotycznych;
rozumienie pojęcia kokarda narodowa;
kształcenie postawy szacunku do historii naszego kraju;
zdobywanie wiedzy o tym, kto to jest patriota;
kształtowanie postaw patriotycznych;
budzenie dumy z przynależności narodowej;
zapoznanie z herbem Warszawy i legendą o Syrence;
kształtowanie zdolności opowiadania bajek;
rozwijanie zainteresowań legendami o Polsce;
przeliczanie symboli narodowych;
rozpoznawanie symboli narodowych;
rozbudzanie postaw patriotycznych;
wzbogacanie wiedzy społeczno-przyrodniczej;
uwrażliwianie na folklor;
nabywanie szacunku do kultury góralskiej;
wzbogacanie wiedzy na temat morza i jego charakterystycznych cech;
umiejętność skupiania się i wyciąganie wniosków;
rozbudzanie wrażliwości podczas działań z farbami.
poznanie oznak zimy;
umiejętność dostrzegania i nazywania oznak zimy;
dostrzeganie potrzeb innych osób podczas zabaw zimowych;
rozpoznawanie i nazywanie emocji;
umiejętność radzenia sobie z emocjami w różnych sytuacjach;
nawiązywanie bliższych relacji z innymi;
rozwijanie pamięci;
zdobywanie umiejętności poprawnego wymawiania słów;
usprawnianie aparatu mowy;
dzielenie na zbiory ze względu na jedną cechę wspólną;
rozwijanie logicznego myślenia w zabawach matematycznych;
czekanie na swoją kolej podczas wypowiedzi;
zapamiętywanie układów ruchowych do piosenek;
taniec z rekwizytem;
umiejętność bezpiecznej zabawy ruchowej;
prawidłowe rozróżnianie kolorów i posługiwanie się ich nazwami;
ćwiczenie sprawności manualnej;
usprawnianie drobnych ruchów ręki podczas prac plastycznych;
utrzymywanie porządku w sali po zabawie;
poznanie znaczenia słowa „ekologia”;
rozwijanie zachowania proekologicznego;
czerpanie radości z działań zawierających elementy proekologiczne;
rozwijanie kompetencji językowych – szukanie i nazwanie przeciwieństw;
rozwijanie wyobraźni podczas zabaw parateatralnych;
nabywanie odwagi do prezentowania siebie;
dostrzeganie zachodzących i nieodwracalnych zmian w przedmiotach codziennego użytku;
kształtowanie myślenia przyczynowo-skutkowego;
wdrażanie do szanowania rzeczy;
doświadczenia muzyczne z wykorzystaniem elementów przyrody;
nabywanie umiejętności wykorzystywania elementów przyrody w zabawie;
nabywanie szacunku do przyrody;
przybliżenie określenia „rozciągliwy”;
eksperymentowanie z różnym materiałem plastycznym;
rozwijanie twórczego myślenia;
tworzenie warunków do poszerzania doświadczeń językowych;
kształtowanie umiejętności odróżniania fałszu od prawdy;
uświadomienie konieczności niesienia zimą pomocy ptakom;
nazywanie i odróżnianie figur geometrycznych;
ćwiczenie sprawności manualnej podczas wycinania figur geometrycznych;
nabywanie umiejętności uważnego uczestnictwa w zajęciach;
rozwijanie słuchu i poczucia rytmu;
umiejętność tańca krokiem dostawnym;
wyzwalanie ekspresji twórczej;
zdobywanie nowych doświadczeń plastyczno-technicznych;
kształtowanie umiejętności współdziałania dłoni;
nabywanie poczucia satysfakcji.