Przejdź do strony głównej
Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści strony
Przejdź do mapy serwisu
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do ułatwień dostępu
Przejdź do: Deklaracja Dostępności
Menu
Pokaż/ukryj Menu
AKTUALNOŚCI
Wszystkie aktualności
O NAS
Organizacja przedszkola
Dyrekcja przedszkola
Kadra pedagogiczna
Rada Rodziców
Deklaracja Dostępności
Kontakt
GRUPY
Pszczółki
Motylki
Myszki
Żabki
Liski
Biedronki
Wiewiórki
Żuczki
Ważki
Sówki
DLA RODZICÓW
Statut
Bezpieczeństwo
Dokumenty do pobrania
Żywienie i nasz Jadłospis
Opłaty za przedszkole i numer konta
Roczny plan pracy
Programy, projekty, innowacje
Przerwa wakacyjna
Sprawozdanie finansowe
RODO
REKRUTACJA
Rekrutacja na rok szkolny 2024/2025
Wyniki rekrutacji na rok szkolny 2024/2025
POMOC PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA
Psycholog przedszkolny
Pedagog specjalny
Logopeda przedszkolny
PRZETARGI
KONTAKT
Wyszukiwarka i BIP
Wyszukiwarka:
Wpisz szukane słowo
Szukaj
Biuletyn Informacji Publicznej
Inne linki
Pokaż/ukryj ikony
Wyświetl link do Profil w serwisie Facebook
Profil w serwisie Facebook
Ułatwienia dostępu
A
domyślna wielkość czcionki
A
duża wielkość czcionki
A
największa wielkość czcionki
Wysoki kontrast
Zadania dydaktyczno - opiekuńczo - wychowawcze - marzec
Tematyka kompleksowa :
Mali odkrywcy- projekt mleko (01.03.21-05.03.21 )
Tajemnice świata-projekt mleko (08.03.21- 12.03.21)
Nadchodzi wiosna (15.03.21-19.03.21)
Święta, święta , biją dzwony (22.03.21-26.03.21)
Wielkanoc (29.03.21-02.04.21)
Ogólne cele wychowawczo-dydaktyczne:
rozwijanie wiedzy ogólnej;
czerpanie radości z przekazywania wiedzy i umiejętności innym;
budowanie pozytywnego obrazu własnej osoby;
poznanie rodzajów mleka;
rozwijanie zdolności komunikacyjnych;
wyrażanie w rozmowie szacunku wobec innych osób;
doskonalenie orientacji przestrzennej;
ćwiczenie umiejętności konstruowania budowli przestrzennych;
dostrzeganie znaczenia hodowli zwierząt;
odróżnianie niskich i wysokich dźwięków;
rozwijanie słuchu muzycznego;
ćwiczenie motoryki dużej podczas zabaw muzycznoruchowych;
rozwijanie kreatywności w zabawach z użyciem produktów spożywczych;
kształtowanie umiejętności koncentracji uwagi na zadaniu;
kształtowanie umiejętności samodzielnego planowania pracy;
poszerzanie wiedzy ogólnej w oparciu o opowiadanie;
budowanie poczucia wspólnoty podczas zabaw tematycznych;
ćwiczenie zgodnej współpracy;
nazywanie produktów mlecznych
tworzenie sytuacji sprzyjających rozwijaniu mowy i kształtowaniu umiejętności wypowiadania się;
przeliczanie elementów w dostępnym zakresie;
doskonalenie umiejętności matematycznych;
utrwalanie wiedzy dotyczącej mleka;
wsłuchiwanie się w dźwięki występujące w otoczeniu;
umiejętność odróżniania dźwięków przyjemnych od nieprzyjemnych;
odczuwanie pozytywnych emocji podczas działań z muzyką relaksacyjną;
poznanie etapów przygotowania masła;
doskonalenie sprawności motorycznych;
odczuwanie satysfakcji z samodzielnie przygotowanych produktów;
dostrzeganie zmian w przyrodzie;
rozbudzanie chęci do samodzielnej obserwacji;
nabywanie empatii w stosunku do zwierząt;
kształcenie umiejętności odczytywania symboli pogodowych;
określenie liczby w zbiorze;
przyporządkowanie jeden do jednego;
rozwijanie umiejętności zwracania się o pomoc podczas wykonywania zadań matematycznych;
wdrażanie do zadawania pytań podczas wykonywania działań technicznych;
stworzenie sytuacji sprzyjających aktywizowaniu mowy i myślenia;
kształtowanie określonych postaw w obcowaniu z przyrodą;
doskonalenie umiejętności współdziałania w zespole;
poszerzanie wiadomości na temat wiosny podczas nauki wiersza na pamięć;
kształtowanie rozumienia ze słuchu;
tworzenie sytuacji sprzyjających swobodnym wypowiedziom;
poznanie cyklu rozwojowego motyla;
kształtowanie pojęć
wysoko – nisko
;
góra – dół
;
dostrzeganie delikatności środowiska przyrodniczego;
śpiewanie do znanych melodii;
kształtowanie umiejętności naśladowania czynności;
wczuwanie się w emocje i uczucia osób z najbliższego otoczenia;
rozumienie potrzeby utrzymywania porządku wokół nas;
nabywanie umiejętności korzystania z różnorodnych narzędzi;
odczuwanie przyjemnych doznań po uporządkowaniu miejsca zabawy.
poznawanie polskich tradycji ludowych, związanych z obchodzeniem świąt wielkanocnych;
nazywanie elementów stołu wielkanocnego;
uwrażliwianie na tradycję;
kultywowanie tradycji przygotowanie koszyka do poświęcenia