Przejdź do strony głównej
Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści strony
Przejdź do mapy serwisu
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do ułatwień dostępu
Przejdź do: Deklaracja Dostępności
Menu
Pokaż/ukryj Menu
AKTUALNOŚCI
Wszystkie aktualności
O NAS
Organizacja przedszkola
Dyrekcja przedszkola
Kadra pedagogiczna
Rada Rodziców
Deklaracja Dostępności
Kontakt
GRUPY
Pszczółki
Motylki
Myszki
Żabki
Liski
Biedronki
Wiewiórki
Żuczki
Ważki
Sówki
DLA RODZICÓW
Statut
Bezpieczeństwo
Dokumenty do pobrania
Żywienie i nasz Jadłospis
Opłaty za przedszkole i numer konta
Roczny plan pracy
Programy, projekty, innowacje
Przerwa wakacyjna
Sprawozdanie finansowe
RODO
REKRUTACJA
Rekrutacja na rok szkolny 2024/2025
Wyniki rekrutacji na rok szkolny 2024/2025
POMOC PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA
Psycholog przedszkolny
Pedagog specjalny
Logopeda przedszkolny
PRZETARGI
KONTAKT
Wyszukiwarka i BIP
Wyszukiwarka:
Wpisz szukane słowo
Szukaj
Biuletyn Informacji Publicznej
Inne linki
Pokaż/ukryj ikony
Wyświetl link do Profil w serwisie Facebook
Profil w serwisie Facebook
Ułatwienia dostępu
A
domyślna wielkość czcionki
A
duża wielkość czcionki
A
największa wielkość czcionki
Wysoki kontrast
Zadania dydaktyczno -opiekuńczo - wychowawcze -maj
Tematyka kompleksowa:
Książka mój przyjaciel
( 3-7.05.2021)
Baśnie, bajki, legendy
( 10-14.05.2021)
Rodzina razem się trzyma
(17-21.05.2021)
Ja i moi bliscy
( 24-28.05.2021 )
Ogólne cele wychowawczo-dydaktyczne:
rozwijanie zainteresowania bajkami;
używanie nazewnictwa związanego z postaciami bajkowymi;
rozumienie, że świat fikcji nie jest tożsamy ze światem realnym;
poznanie zawodu logopedy;
stwarzanie warunków do poszerzania doświadczeń językowych;
ćwiczenie kulturalnego wysławiania się;
rozwijanie umiejętności klasyfikowania ze względu na podaną cechę;
kształtowanie świadomości istnienia cech wspólnych przedmiotów;
wzbudzanie zainteresowania książkami;
rozwijanie koncentracji słuchowej;
wyrabianie umiejętności szybkiego reagowania na sygnał;
wyzwalanie energii grupowej, spontaniczności i nauka współdziałania;
rozwijanie wyobraźni podczas wykonywania prac plastycznych;
umiejętność łączenia elementów w celu tworzenia praktycznych rzeczy;
wykonanie zakładek do książek;
poznanie biblioteki i zasad zachowania się w niej;
rozwijanie postawy odpowiedzialności za książki;
dostarczanie właściwych wzorów zachowania się w miejscach publicznych;
przybliżenie literatury dziecięcej;
rozwijanie umiejętności wcielania się w role;
odczuwanie radości z obcowania ze światem literatury;
utrwalanie znajomości kształtów i nazw figur geometrycznych;
ćwiczenie umiejętności zapamiętywania;
wdrażanie do skupiania się na wykonywanych czynnościach;
rozwijanie umiejętności wyrażania muzyki ruchem;
aktywne słuchanie muzyki;
poznanie zasad zachowania się w księgarni;
rozwijanie umiejętności dostrzegania charakterystycznych cech wybranych budowli;
nabywanie umiejętności tworzenia budowli przestrzennych;
integrowanie grupy podczas działań wspólnych;
umiejętność nazywania członków bliższej i dalszej rodziny;
odczuwanie więzi z członkami rodziny;
kulturalne wyrażanie siebie w kontaktach z rodziną;
ćwiczenie umiejętności wyrażania radości w mowie;
nauka kulturalnego zwracania się do członków rodziny;
nazywanie i przeliczanie części ciała;
ćwiczenie umiejętności odzwierciedlania liczby elementów ciała;
kształtowanie świadomości siebie;
doświadczanie radości podczas zabaw ruchowych;
kształtowanie estetyki i harmonii ruchu;
stwarzanie sytuacji muzycznoruchowych integrujących grupę ;
przygotowanie prezentu według instrukcji słownej;
kształtowanie poczucia estetyki;
wyrabianie aktywnej postawy podczas wykonywania zadań;
tworzenie więzi emocjonalnej z rodziną;
umiejętność przeżywania bliskości;
kształtowanie kultury współżycia;
powtórzenie i utrwalenie nazw dni tygodnia;
ćwiczenie wyrażania myśli w formie prostego zdania;
poznanie i ćwiczenie zasad prowadzenia rozmowy;
definiowanie i dzielenie elementów na zbiory;
utrwalanie pojęcia
zbiór
;
kształtowanie umiejętności zachowywania umiaru w spożywaniu słodyczy;
rytmiczne recytowanie słów;
interpretowanie piosenki za pomocą ruchu;
wdrażanie do aktywnego uczestniczenia we wszystkich zabawach przy muzyce;
ćwiczenie pamięci podczas pracy plastycznej;
wyrażanie uczuć w różnych formach plastycznych;
budzenie otwartości na uczucia.