Cele:
- wzbogacanie zasobu słownictwa o określenia charakteryzujące wiosnę
- kształtowanie poczucia rytmu, wyobraźni muzycznej
- doskonalenie umiejętności manualnych
1. Piosenka Fasolinki - „Jestem wiosna”
link do piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=EDdGL1jxCdU
2. „Jaka jest wiosna?”– rozmowa na temat wiosennych barw, dźwięków, zapachów, smaków na podstawie doświadczeń dzieci oraz treści piosenki Jestem wiosna.
3. "Wiosenny krajobraz" - wykonanie plakatu
Dzieci wycinają z gazet ilustracje/elementy/zdjęcia związane z wiosennym krajobrazem np. kwiaty, bociany, trawę, drzewa, jeziora, motylki i przyklejają je na kartkę A3 lub A4. Możemy też dorysować dodatkowe elementy. Jeśli nie mamy w domu żadnych gazet dzieci mogą wykonać plakat dowolną techniką np. farby, kredki, pisaki itp.
Miłej zabawy:)
Pozdrawiam