17.03.2020 r. Jęz. angielski

Temat :  "Zwierzęta na farmie"

1. Nauka słownictwa opisującego zwierzęta (starsze dzieci mogą określić więcej nazw zwierzątek, np. koza, gęś, kogut, kura, indyk)


cow - krowa,  pig - świnia,  horse - koń,  chicken - kurczak,  sheep - owca,  duck - kaczka,  rabbit - królik)


2. Opisywanie za pomocą struktury "What do yousee/hear" (Co widzisz/słyszysz) ..."I see/hear..." (Ja widzę/słyszę)


3.  Można wspólnie narysować farmę lub osobno zwierzęta, opisywać je i udawać dźwięki, które wydają - starsze dzieci mogą przejąć rolę nauczyciela


4. Wspólne odśpiewanie piosenki „Old Mac Donald had a farm”,

https://www.youtube.com/watch?v=6_IGSc8N32g

5.  Nauka piosenki „Farm Animals”
https://www.youtube.com/watch?v=EwIOkOibTgM,

piosenka wprowadza struktury
„what do you see?” „what do you hear”

Pani Małgosia