Nie da się ukryć że święta to czas gdy jemy dużo pyszności, a nasze dzieci najczęściej czekają z niecierpliwością na słodkości które przyniesie im Zajączek. Dzisiejszym tematem są słodycze –sweets.
https://www.youtube.com/watch?v=oLu0mG8KOPo
https://www.youtube.com/watch?v=bxnUxHJK4pg
-Nowe słówka: donut- pączek, ice cream- lody, chocolate- czekolada, candy-cukierki, pudding/cake- ciasto
-Warto przypomnieć dzieciom że „I love….” oznacza „kocham”
Tekst piosenki:
Sweets, sweets. I love sweets.
Donuts, ice cream. Chocolate, candy, pudding, cake.
What's your favorite sweet?
Sweets, sweets. I love sweets. Donuts, ice cream. Chocolate, candy, pudding, cake.
What's your favorite sweet?
Donuts, donuts. Ice cream, ice cream. Chocolate, chocolate. Candy, candy. Pudding, pudding. Cake, cake. I love sweets. Yummy!
Sweets, sweets. I love sweets. Donuts, ice cream. Chocolate, candy, pudding, cake.
What's your favorite sweet?
Sweets, sweets. I love sweets. Donuts, ice cream. Chocolate, candy, pudding, cake. What's your favorite sweet? What's your favorite sweet? Wow, great!
Nie da się ukryć że święta to czas gdy jemy dużo pyszności, a nasze dzieci najczęściej czekają z niecierpliwością na słodkości które przyniesie im Zajączek. Dzisiejszym tematem są słodycze –sweets.
https://www.youtube.com/watch?v=oLu0mG8KOPo
tekst piosenki:
Sweets, sweets. I love sweets.
Donuts, ice cream. Chocolate, candy, pudding, cake.
What's your favorite sweet?
Sweets, sweets. I love sweets. Donuts, ice cream. Chocolate, candy, pudding, cake.
What's your favorite sweet?
Donuts, donuts. Ice cream, ice cream. Chocolate, chocolate. Candy, candy. Pudding, pudding. Cake, cake. I love sweets. Yummy!
Sweets, sweets. I love sweets. Donuts, ice cream. Chocolate, candy, pudding, cake.
What's your favorite sweet?
Sweets, sweets. I love sweets. Donuts, ice cream. Chocolate, candy, pudding, cake. What's your favorite sweet? What's your favorite sweet? Wow, great!
zabawy z wykorzystaniem kart obrazkowych:
-memo – drukujemy dwa zestawy, odwracamy obrazkiem do dołu, odsłaniamy po dwie karty próbując znaleźć parę
- „what’s missing” – wykładamy karty na stół – wszystkie z wyjątkiem jednej i pytamy „what’s missing”- której karty brakuje
- „wheel of fortune” – koło fortuny, wykorzystujemy butelkę lub zabawkę-spinner. Układamy karty w okręgu i kręcimy butelką/spinnerem. Należy podać nazwę przedmiotu wskazanego przez butelkę/spinner.